آشیانه
آشیانه



 سلام به همه باز دید کننده های عزیز 

من کیومرثم که دارم این پست رو میزارم

امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشین

دلم واستون تنگ شده بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

  توسط کیومرث،عطیه  |
 

 



سلام به آشيانه ما دوتا خوش اومديد اينجا منو آقايي براي هم ديگه مينويسيم اميدوارم از مطالبمون خوشتون بياد .


 

 

 دلم برات تنگ شده
 عشق من
 سيزده بدرت مبارك
 عشق يعني..!!
 سوگند....
 چه ساده فراموش شدم.......
 دوست دارم
 عيد مبارك بهترينم
 دوستت دارم
 دوست دارم.........
 دلتنگب درد داره....
 كاش ميدانستي......
 دلم تنگه.......
 خيلي دلم تنگه برات
 دلنشين تر از اين نيست....

 

ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391

 

کیومرث،عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آشیانه و آدرس love2loving.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گالری عکس رویایی
سايت تبادل لينك
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 31429
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

桜のあしあとブログパーツ

[PR] 楽しくタイピング練習!

ブログパーツのギッフィーベビー

[PR]ハッシュタグならツイワン